Heb je een klacht? Graag horen we dan van je zodat we dit samen kunnen oplossen. Bekijk hieronder wat je kunt doen.
Mijn product is defect. Wat nu?
Vervelend dat het artikel defect is bij ontvangst of dat het bij gebruik defect is geraakt. Stuur ons een E-mail bericht naar info@bcspecialgiftsandmore.nl met een duidelijke omschrijving van het probleem. Is het defect zichtbaar? Dan ontvangen we ook graag foto's en/of een video. Vermeld je bestelgegevens in je bericht zodat we je bestelling kunnen vinden in ons systeem. Afhankelijk van het defect en de garantie die geldt op het artikel zoeken we samen naar een passende oplossing.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Het spijt ons te horen dat er een klacht is ontstaan. Graag proberen we dit eerst zelf met je op te lossen. We raden u dan aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bcspecialgiftsandmore.nlKomen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht neerleggen bij Webwinkelkeur, hierbij zijn wij aangesloten. Zij bemiddelen gratis. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door webwinkelkeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel jij als consument, als wij als ondernemer stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou als consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Het volgende internetadres wordt automatisch geopend:
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.